ارتقا سیستم نرم افزاری یکپارچه حضور و غیاب در مجموعه شهرداری

ا توجه به توسعه و پویایی مجموعه شهرداری اراک در سال های اخیر و همچنین تخصیص شیفت های کاری متنوع برای پرسنل ، در راستای ثبت مرخصی،ماموریت،اضافه کاری،کسرکار و… برای مدیریت حضور و غیاب پرسنل سیستم یکپارچه حضور و غیاب نرم افزار تحت وب کارا ۲۰۰۰ ارتقا داده شد که در حال حاضر سیستم حضور و غیاب یکپارچه با تعداد ۲۰ عدد دستگاه در شهرداری مرکز و مناطق ، شورای اسلامی شهر،سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات،سازمان مدیریت پسماند، معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل شهری فعال است. از این تعداد ۴ عدد از دستگاه ها مدل w7 و مابقی مدل smart می باشند.
تعداد کاربران ۹۱۲ نفر است که تاکنون به تعداد ۶۰۵۰ مرخصی و ۹۴۱۷ ماموریت در شش ماه دوم سال جاری صادرشده است .
همچنین در همین راستا سیستم کارتابل پرسنل توسط سازمان فناوری ارتباطات و اطلاعات شهرداری اراک فعال وراه اندازی شده و آموزش این سیستم از طریق مراجعه حضوری برای هر واحد بصورت مجزا انجام شده است.
از مزایای استفاده از نرم افزار حضور و غیاب صرفه جویی در مصرف کاغذ و حفظ محیط زیست و مدیریت آنلاین درخواست ها و گزارش ها است.
گفتنی است مدیران می توانند تنها از طریق یک سیستم کامپیوتر، موبایل یا تبلت به صورت آنلاین از آخرین تردد های پرسنل در سازمان مطلع شوند و گزارش خروجی تهیه نمایند.
پشتیبانی و در دسترس بودن اطلاعات در هر زمان از دیگر محاسن این سیستم است که می توان به صورت دوره ای از اطلاعات ورود و خروج پرسنل، نسخه پشتیبان تهیه نمود و هر زمان که نیاز بود اقدام به بازیابی آن کرد.
سهولت کار با نرم افزار حضور و غیاب و محاسبه دقیق و هوشمند ساعت های کارکرد ، مرخصی و ماموریت بدون کوچکترین خطای انسانی ،حذف امضا فیزیکی و درخواست حضوری از دیگر فواید سیستم نرم افزار کارا است .گفتنی است در شرایط کنونی با شیوع ویروس کرونا و منع استفاده از کارت ساعت در ادارات این نرم افزار تحت وب برای مجموعه شهرداری بسیار مفید واقع شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *