۳۰۰ مورد پاسخگویی تلفنی به درخواست کاربران یا رفع اشکال از طریق ریموت

واحد نرم افزار و پشتیبانی سازمان فن آوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری طی فروردین ماه با اصلاح و تغییر گروه های کاربری و دسترسی ها همچنین ابلاغ بیش از ۴۰ کاربر در اتوماسیون اداری را انجام داده است.
تعریف تنظیمات گروه دسترسی، گروه کاربری، ارجاعات و انتقال سمت های سازمانی جهت ابلاغ های پرسنلی در سیستم¬های اتوماسیون اداری، شهرسازی ، درآمد، حضور و غیاب و … ایجاد شده است همچنین ۳۲ مورد تابلوی اعلانات در صفحه ابتدایی اتوماسیون بارگذاری شد.
پشتیبانی و تهیه نسخه پشتیبان به صورت دوره¬ای یا روزانه کلیه سرور های موجود، پاسخگویی تلفنی به درخواست کاربران یا رفع اشکال از طریق ریموت) ۳۰۰مورد)، آموزش، نصب و راه اندازی وپشتیبانی سامانه حضور و غیاب تحت وب یکپارچه بدون کاغذ با ۸۰ کاربر وراه اندازی و همکاری در کانورت و پیاده سازی نرم افزار سامان شهر و ارائه تعرفه ها و قیمت های منطقه ای سال های مختلف جهت اعمال در نرم افزار نوسازی سامان شهر از دیگر اقدامات واحد نرم افزار و پشتیبانی سازمان فاوا است که یک ماه صورت گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *