امکانات سیستم دورکاری در کل مجموعه شهرداری فراهم است

اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی از جمله راهکارهایی است که در قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا نقش موثری دارد، از این رو سازمان فن آوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اراک، نیز به عنوان یکی از نهادهای خدمت رسان، برای کاهش ابتلای کارمندان، گام به گام و بر اساس نیاز و ضرورت فرایند این بیماری، تدابیری را اندیشیده است .
از ابتدای شیوع ویروس کرونا با فراهم نمودن زیرساخت های لازم ، انجام دورکاری برای همکاران سازمان مهیا شد و جلسات در فضای مجازی و به صورت ویدیو کنفرانس برگزار گردید. در حوزه فعالیت سازمان در ساعات اداری ، امکان دورکاری برای همه کارمندان فراهم است و از طریق تلفن های داخلی به طور کامل پاسخگو هستند ، همچنین دسترسی کامل برای مدیریت سیستم با رعایت اصول امنیتی از منزل برای پرسنل مهیا می باشد.
از دیگر اقدامات سازمان فاوا برای کل مجموعه شهرداری فراهم کردن امکان برگزاری جلسات به صورت ویدیو کنفرانس برای تمام مجموعه همچنین امکان استفاده از اتوماسیون اداری و سیستم حضور غیاب برای همه پرسنل است.
امکان دورکاری بر روی سیستم رایانش ابری برای سیستم های شهرسازی و درآمد مناطق، امکان دسترسی به سیستم مالی اداری مناطق و سازمان های زیرمجموعه شهرداری اراک همچنین امکان دسترسی به پورتال پرسنلی برای همه کارمندان مهیا شده است، لذا تمامی امور شهرسازی، مالی و اداری مجموعه این قابلیت را دارد که بدون حضور فیزیکی در اداره توسط کارمندان در منزل انجام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *