اپلیکیشن اراک من

اپلیکیشن «اراک من» نسخه به‌روز شده‌ای است که امکانات جامعی از سرویس‌های شهروندی را روی تلفن همراه ارائه می‌کند و به طور مداوم خدمات تازه‌ای به آن افزوده می‌شود.

۱۳۷ یار

در بخش ۱۳۷ شهروندان می‌توانند درخواست‌های جدیدی با انتخاب موضوع، ثبت موقعیت مکانی و ارسال عکس آن ثبت کرده و درخواست‌های خود را پیگیری کنند. موضوعاتی مثل سرویس های خدمات شهری، گند زدایی، ویروس کرونا، آتش نشانی، اتوبوس، آسیب‌های اجتماعی و

عیان

سامانه شفاف سازی عیان با هدف اطلاع رسانی از اقدامات تمامی واحد های شهرداری ایجاد شده و قصد دارد هیچ اطلاعاتی از دید شهروندان دور نماند.

هر خانه یک درخت

در راستای افزایش فضای سبز شهری با مشارکت شهرداری و شهروندان  همچنین راحت تر شدن شرایط برای کاشت نهال رایگان توسط شهروندان این طرح در نظر گرفته شده است.

مناقصه و مزایده

تمامی مناقصات و مزایده های مجموعه شهرداری در این قسمت اطلاع رسانی می شود.

آرامستان

نرم افزار جستجو متوفی بر اساس نام و نام خانوادگی و تاریخ فوت که قطعه را مشخص می کند.

آرامستان اراک

معرفی مناطق گردشگری و تاریخی شهر

در این قسمت اپلیکیشن رستوران و کافه های شهر اراک همچنین مکان های تاریخی و گردشگری و دیدنی معرفی شده است.

گردشگری اراک-اراک من

نقشه  اراک
اتصال به سرویس نقشه اراک  از دیگر سرویس‌هایی است که در این اپلیکیشن موجود است .شهروندان می‌توانند برای دانلود این اپلیکیشن برای سیستم عامل اندروید به کافه بازار و پلی استور مراجعه کنند. نسخه IOS این نرم افزار نیز در آینده‌ای نزدیک در اختیار عموم قرار خواهد گرفت. همچنین به‌زودی خدمات جدیدتری به این اپلیکیشن اضافه خواهد شد.

مسیر یابی اراک-نقشه اراک

 اخبار ویژه شهرداری

مجموعه اخباری که درپورتال شهرداری اراک قرار دارند در این قسمت نمایش داده می شود.

پرداخت عوارض شهرداری
خدمات مرتبط با پرداخت عوارض شهرداری نیز در قسمتی دیگر در دسترس است. عوارض خودرو ، عوارض نوسازی و عمران، بهای خدمات مدیریت پسماند مسکونی، عوارض کسب و پیشه و بهای خدمات مدیریت پسماند غیرمسکونی از جمله این موارد است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *